Методична комісія Класна керівників
НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок» с. Річиця
Формування цілісної, всебічно розвиненої, компетентно спроможної особистості в умовах Нової української школи
У вихованні вся справа в тому, хто вихователь
Д. Писарєв
Для того щоб стати повноціннім членом Суспільства, людині та патенти, з одного боку, засвоїти его цінності, а з Іншого - активно створювати для себе потрібні умови для входження в суспільство відповідно до своїх індивідуальних особливо, світоглядних цінностей та особистої спрямованості.
Як прогнозують учені, ХХІ століття буде століттям розвинення інформаційних технологій, глобальної комп'ютеризації виробництва. Життя потребує інтелектуально розвиненої особистості і разом із цим толерантної, відкритої до демократичного спілкування й розвитку в національному та міжнародному вимірі. Провідна роль у формуванні такої особистості належить освіті. У програмі Нової української школи зазначилися «Головна мета - створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
НУШ - це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, що не боятися висловлювати власні думки та бути відповідальними громадянами ».
Одним із восьми компонентів формули нової школи є наскрізній процес виховання, Який формує цінності. Це виховання на цінностях.
Виховний процес має бути, як визначається у Програмі нової школи, невід'ємною складового усього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та других людей), соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність), а також говориться, що «Найосвіченіша людина може стати найгіршім злочинцем, якщо не розуміє і не поділяє загальнолюдські цінності. Нова українська школа буде формувати ціннісні ставлення і судження, які є базою для щасливого особистого життя та успішної роботи з комерційними суспільством ».
У 2020 - 2021 навчальному році МК Класна керівників працює над вирішенням першочергових завдання виховання учнів в умовах творення Нової української школи.
Виховна проблемних ТЕМА
Національно-патріотичне виховання учнівської молоді, формування її свідомості в умовах сучасної школи
Проблемна ТЕМА, НАД Якою ПРАЦЮЄ Мк Класна КЕРІВНиКІВ
Немає коментарів:
Дописати коментар